CE TREBUIE SĂ ȘTI DESPRE Jägermeister

Când vine vorba despre băutură,putem sta la un pahar de vorbă.
Cu toate ca nu se găsea printre preferințele mele,am zis să încerc Jägermeister și spre surprinderea mea...chiar mi-a plăcut.
Dacă nu ați încercat încă,trebuie să știți că Jägermeister este un lichior pe bază de ierburi amărui apărut în anul 1878,originar din Germania,făcut după o rețetă secretă din peste 50 de ierburi,fructe și condimente cu o concentrație de 35% alcool.
Lichiorul și-a câștigat reputația de băutură tare din care ,,te îmbeți repede"
La început Jägermeister a fost o băutură destinată exclusiv vânătorilor de unde provine și numele acesteia :Jäger (vânător) și meister (maestru).
Distilatorul inițial al băuturii este un vânător înfocat german pe nume Curt Mast.
Ce știm din rețetă: după cum am spus este una secretă având la bază 56 de ingrediente printre care: Coajă de portocală din Australia,scorțișoară din Ceylon,rădăcini de ghimbir din sudul Asiei,santal din India de Est și câteva ierburi secrete.

Comentarii