Cine sunt eu? Lucruri despre mine.

M-am gandit ca ar fii momentul oportun sa ma prezint,asa ca am facut o lista in care am punctat cateva lucruri esentiale sau nu despre mine,pentru a ma cunoste si voi mai bine.

1. Ma numesc Ionut.

2. Ma numesc si Bugariu.

3.Am 20 de ani.

4. Sunt magician.

5. In momentul de fata fac spectacole de close-up magic. Ce inseamna asta??? Adica se organizeaza un eveniment intr-un restaurant/pub/cafenea/club etc unde eu ma plimb pe la mese si prezint diverse trucuri cu diverse obiecte in special carti de joc dar pot fi folosite cu succes si alte obiecte. Avantajul este ca tu ca spectator poti sa imi atingi recuzita pe cand pe scena nu poti sa atingi porumbelul. #atingeporumbelul


6.Sunt pasionat si de teatru.

7.PSD,CIUMA ROSIE!!

8.Am inceput sa scriu pe blog din vara lu 2017

9. Am participat la Romanii au talent. Da stiu,nu m-ai vazut la TV....nu am aparut.

VIZIONARE PLACUTA 



Daca vrei sa urmaresti si activitatea mea de magician te invit pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/magicianulbugariu/?ref=settings

Comentarii