Ce carti de joc folosesc?

Sunt magician deci fac trucuri cu carti de joc,insa ce carti de joc folosesc? In principiu orice pachet de carti de joc este o arma buna pentru un magician dar sunt anumite pachete care din diverse motive sunt cele mai folosite. Acum o sa enumar cele pe care le utilizez eu
1. Bicycle Rider Back si Bicycle Standard
Acestea sunt cartile pe care le folosesc cel mai des.

Probabil le-ai vazut si la Dynamo sau David Bleine deoarece intradevar aceste pachete sunt ,,nr 1 mondial. Ele vin in variantade culori rosu si albastru. Cartile de joc Bicycle Rider Back sau Standard au fost produse pentru prima data in anul 1887. Nu voi intra in detalii sa va spun despre pernele de aer/air -cushion finish pentru ca nu are rost,in schimb va pot recomanda aceste pachete pentru rezistenta lor si nu numai iar daca sunteti incepatori va recomand Bicycle Standard.

2. Tally-Ho
La fel de cunoscute precum Biclycle Rider Back,pachetele Tally-Ho vin si ele in doua culori si anume rosu si albastru,dar si in doua modele Fan Back si Circle Back.
Parerea mea este ca sunt la fel de bune si de rezistente si evident le folosesc si eu la fel de mult.

Astea sunt pachetele STANDARD pe care le folosesc cel mai des dar sunt indragostit si de alte pachete precum

3. Memento Mori

Inafara de cele doua modele de mai sus,acest pachet este preferatul  meu si efectiv il IUBESC. Datorita design-ului nu il pot folosi foarte mult in fata spectatorilor dar repet sunt EXCELENTE si IUBESC CARTILE ASTEA!

4. Bicycle ARCH ANGELS
Aceste carti vin cu un design mai simplu fata de Memento Mori,pe fata cartilor fiind destul de apropiate de Bicycle Standard,diferenta fiind la nuantele de culori
5. Bicycle Guardians
Am avut un singur pachet dar mi-au placut destul de mult.

6. Bicycle Dragon Back (blue)
Am tinut neaparat sa am aceste carti de joc,in special in varianta pe albastru deoarece le gasesc mai greu.

Ele vin si in variantele de verde,rosu,galben si auriu

Carti excentrice
7. Bicycle Elephant 808

8. Bicycle Fashion Pink

RECOMANDARI
Recomandarile mele sunt Bicycle Standard sau Rider Back,Tally-Ho pentru trucuri.
Repet daca esti incepator iti recomand Bicycle Standard.
*La un pret fooarte mic se tine foarte tare pe pozitii si este un pachet foarte bun Aviator

Acestea au fost strict parerile mele din ceea ce am folosit,sunt convins ca mai sunt multe pachete bune.

Poti urmari si activitatea mea de magician pe pagina mea de facebook https://www.facebook.com/magicianulbugariu/?hc_ref=ARTniZIlI5ZKyTus4Dkt6K-C_vECJgjp3E7yKFNHjaawvr1DDWfzAghL5rYfLXOAv6Q

Sau pe youtube https://www.youtube.com/user/IonutBugariu

Comentarii